Tržnica na borjaču se je uvrstila med 6 najboljših trajnostnih zgodb na svetu v kategoriji »Krajše nabavne verige in promocija lokalne hrane«
Danes je potekala slavnostna podelitev nagrad »Green Destinations Story Awards«, na kateri so izbrali najbolj trajnostne zgodbe iz tekmovanja Top 100. Med sto najboljših trajnostnih destinacijskih zgodb je Tržnico na borjaču uvrstila organizacija GreenDestinations. Ta trajnostno naravnan projekt je prepoznala kot eno izmed pomembnih zgodb razvoja odgovornega turizma na svetu. Tržnica na Borjaču je na izboru tekmovala v kategoriji »Krajše nabavne verige in promocijo lokalne hrane«. Letošnja podelitev nagrad je potekala virtualno, in sicer v sklopu turistične borze ITB Berlin.
Spletna tržnica je nastala kot skupen projekt treh občin, Občine Ajdovščina, Mestne občine Nova Gorica in Občine Renče-Vogrsko. Občina Ajdovščina jo je v sklopu Zelene sheme slovenskega turizma in kot prejemnica srebrnega znaka Slovenia green destinations prijavila na izbor sto trajnostnih zgodb na svetu. Tržnica je osnovana na ideji, da se potrošnikom olajša dostop do lokalno pridelane hrane neposredno iz domače dnevne sobe. Ponudnikom, torej kmetom, pa tržnica predstavlja orodje oziroma pripomoček za neposredno trženje pridelkov končnemu kupcu. Tržnica na Borjaču omogoča trženje pridelkov mimo klasičnih trgovsko-logističnih dobavnih verig. Spletišče deluje pod okriljem Regijske razvojne agencije ROD in je v času epidemije pritegovalo vse več zanimanja.
Trajnostno naravnan projekt so prepoznali tudi v organizaciji Green Destinations, ki je Tržnico na borjaču na seznam top 100 trajnostnih zgodb uvrstila na podlagi pristopa, ki ustvarja kakovostno okolje za lokalno prebivalstvo in hkrati nudi atraktivno izkušnjo za obiskovalce. Koncept spletišča pa lahko služi kot navdih drugim destinacijam. Poleg spletišča Tržnica na borjaču so se v slovenskem prostoru na seznam uvrstili še naslednje destinacije: Bohinj s spodbujanjem trajnostne mobilnosti, Logarska dolina – Solčavsko s prizadevanjem za krajše nabavne verige in promocijo lokalne hrane, Rogla-Pohorje s strateškim vodenjem združene destinacije štirih občin, Ljubljana s projektom združevanja kulinarike in kulture KulKul trenutek, Miren Kras s projektom promocije kulinarične dediščine špargljev in dolina Soče s strategijo okrevanja turizma po epidemiji covida-19.