Napovedujemo: Delavnica o vlogi tržnega komuniciranja v socialnem podjetništvu
V okviru projekta INNO-WISEs bo 17. maja med 10. in 15. uro v Ajdovščini potekala delavnica o vlogi blagovnih znamk in tržnem komuniciranju.
Delavnica je namenjena vodstvenemu in strokovnemu kadru subjektov socialne ekonomije iz celotne Slovenije. Priznana strokovnjaka s področja tržnega komuniciranja vam bosta prikazala, kako se soočiti s sodobnimi komunikacijskimi izzivi na poti k uspešnemu socialnemu podjetništvu. Z delom na praktičnih primerih boste pridobili veščine, s katerimi boste do vaših kupcev pristopili bolj prepričljivo.
Delavnico organiziramo slovenski partnerji projekta INNO-WISEs, Interreg Srednja Evropa, in sicer ŠENT, FUDŠ, MO Nova Gorica in ITC Murska Sobota.
Prijave na dogodek
Gregor Cotič, gregor.cotic@sent.siin Erika Zuodar, erika.zuodar@nova-gorica.si
Program
Vloga tržnih znamk in tržno komuniciranje_delavnica_INNO-WISEs_17.5.2019.pdf
Vabljeni na strokovno druženje, ki obenem ponuja priložnost za mreženje ob okušanju dobrot Vipavske doline.