Podpisana pogodba za izgradnjo mostu v Renčah
• Obvoznica Renče je vključena v prostorski plan MONG. Njen namen je prometna razbremenitev centra Renč do Goriških opekarn (močna prometna obremenitev s tavornjaki), hkrati pa pomeni tudi hitrejšo povezavo tega južnega dela Goriške s Krasom. V letu 2003 je Mestni svet na svoji seji 17.7. sprejel odlok o lokacijskem načrtu za prvo fazo obvoznice.
• Gradnja obvoznice in mostu je zajeta v štiriletnem načrtu razvojnih programov Mestne občine kjer je za njeno izgradnjo planirano 390 milijonov tolarjev, od tega 100 mio SIT v letošnjem letu in 140 mio SIT v prihodnjem letu.
• Izbor najboljše arhitekturne in konstrukcijske zasnove mosta je bil zaključen v začetku februarja letošnjega leta. Z zmagovalcem natečaja Firmo Ponting, ki je mimogrede tudi načrtovalec mosta na Črnem Kalu, je bila sklenjena pogodba o pripravi projektne dokumentacije, ki je bila zaključena v pogodbenem roku t.j. v mesecu juliju letošnjega leta.
• V juliju 2003 je bil sprejet odlok o lokacijskem načrtu za prvo fazo obvoznice Renče, ki vključuje tudi nov most čez reko Vipavo.
• Z odlokom je bilo določeno, da se konstrukcijo mostu izbere z javnim natečajem. Le- ta je bil izpeljan v začetku leta 2004. Kot prvonagrajena rešitev je bila izbrana rešitev mostu, ki ga je predlagalo projektivno podjetje Inženirski biro PONTING d.o.o. iz Maribora. To podjetje je tudi izdelalo projekte za pridobitev gradbenega dovoljenja.
• V juliju 2004 je MONG objavila javni razpis za gradnjo mostu čez reko Vipavo v Renčah, na podlagi katerega je bil kot najugodnejši ponudnik izbrano podjetje Primorje d.d., Ajdovščina.
• Dogovorjena pogodbena vrednost celotnega objekta znaša 270.001.581,22 SIT.
• V podpisu je pogodba za prvo fazo v višini 100, 00 mio SIT. Preostala sredstva bodo zagotovljena s proračunom MONG za leto 2005.
• Rok izgradnje je 8 mesecev.
• Podatki o mostu:
- integralna, monolitna konstrukcija brez ležišč in dilatacij; glavno nosilno konstrukcijo sestavljata armiranobetonska ločna konstrukcija in prednapeta armiranobetonska voziščna konstrukcija s statičnim razponom 62 m.
- konstrukcija mostu je podprta z dvema armiranobetonskima stenastima opornikoma tlorisnega preseka 13,40x2,0 m, ki sta temeljena vsak na štirih pilotih premera 120 cm;
- razsvetljava mostu je zagotovljena posredno preko reflektorskih talnih svetilk,, iz katerih so usmerjeni snopi svetlobe v spodnji del loka in z odbojem na vozišče.
• Gradnja obvoznice in mostu je zajeta v štiriletnem načrtu razvojnih programov Mestne občine kjer je za njeno izgradnjo planirano 390 milijonov tolarjev, od tega 100 mio SIT v letošnjem letu in 140 mio SIT v prihodnjem letu.
• Izbor najboljše arhitekturne in konstrukcijske zasnove mosta je bil zaključen v začetku februarja letošnjega leta. Z zmagovalcem natečaja Firmo Ponting, ki je mimogrede tudi načrtovalec mosta na Črnem Kalu, je bila sklenjena pogodba o pripravi projektne dokumentacije, ki je bila zaključena v pogodbenem roku t.j. v mesecu juliju letošnjega leta.
• V juliju 2003 je bil sprejet odlok o lokacijskem načrtu za prvo fazo obvoznice Renče, ki vključuje tudi nov most čez reko Vipavo.
• Z odlokom je bilo določeno, da se konstrukcijo mostu izbere z javnim natečajem. Le- ta je bil izpeljan v začetku leta 2004. Kot prvonagrajena rešitev je bila izbrana rešitev mostu, ki ga je predlagalo projektivno podjetje Inženirski biro PONTING d.o.o. iz Maribora. To podjetje je tudi izdelalo projekte za pridobitev gradbenega dovoljenja.
• V juliju 2004 je MONG objavila javni razpis za gradnjo mostu čez reko Vipavo v Renčah, na podlagi katerega je bil kot najugodnejši ponudnik izbrano podjetje Primorje d.d., Ajdovščina.
• Dogovorjena pogodbena vrednost celotnega objekta znaša 270.001.581,22 SIT.
• V podpisu je pogodba za prvo fazo v višini 100, 00 mio SIT. Preostala sredstva bodo zagotovljena s proračunom MONG za leto 2005.
• Rok izgradnje je 8 mesecev.
• Podatki o mostu:
- integralna, monolitna konstrukcija brez ležišč in dilatacij; glavno nosilno konstrukcijo sestavljata armiranobetonska ločna konstrukcija in prednapeta armiranobetonska voziščna konstrukcija s statičnim razponom 62 m.
- konstrukcija mostu je podprta z dvema armiranobetonskima stenastima opornikoma tlorisnega preseka 13,40x2,0 m, ki sta temeljena vsak na štirih pilotih premera 120 cm;
- razsvetljava mostu je zagotovljena posredno preko reflektorskih talnih svetilk,, iz katerih so usmerjeni snopi svetlobe v spodnji del loka in z odbojem na vozišče.