Povejmo vsem, kako lepa in drugačna je Vipavska dolina!
Obstaja več kot dva milijona razlogov, zakaj čutimo Vipavsko dolino. Zdaj imamo posebno priložnost, da to povemo vsem. Slovenska turistična organizacija v tednu od 6. do 12. maja 2019 v svoji digitalni kampanji "Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo" posebej izpostavlja našo turistično destinacijo Vipavska dolina z Novo Gorico. Poiščimo naše najlepše kotičke in utrinke, ujemimo jih v fotografije ali video posnetke in jih objavimo na družbenih omrežjih z oznakama #ifeelsLOVEnia in #vipavavalley. V tem tednu bodimo vsi ambasadorji svojih krajev in sporočimo svetu, kako lepa in drugačna je Vipavska dolina! Vse leto.
Slovenska turistična organizacija se je po lanski odmevni poletni kampanji "Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo"in njenemu jesenskemu nadaljevanju v Termalni Panonski Sloveniji odločila, da akcijo letos nadaljuje. Pričela je v Alpski Sloveniji, od 1. aprila do 19. maja pa se kampanja nadaljuje v Mediteranski & Kraški Sloveniji. Teden od 6. do 12. maja je rezerviran za Vipavsko dolino in Novo Gorico in to je naša priložnost!
S posebno kampanjo v digitalnih medijih Slovenska turistična organizacija poziva prebivalce in obiskovalce Slovenije, da na družbenih omrežjih, kot so Facebook, Instagram in Twitter, delijo posnetke skritih kotičkov in zanimivostiv Mediteranski & Kraški Sloveniji, s ključno besedo #ifeelsLOVEnia in ključno besedo kraja oz. destinacije, kjer je fotografija posneta.
Zdaj pa v akcijo! Kamorkoli se ozremo, povsod je dovolj priložnosti in razlogov za čudovit posnetek, ki ga bomo delili na svojih družbenih profilih. Povejmo vsem, kako privlačna je naša dolina.
Sledite uradnim profilom:
Facebok: @VipavaValleySI in @novagorica.turizem
Instagram: vipavavalley_official
Twitter: Vipava Valley SI in @NovaGorica
Všečkajte čim več objav.
Povejmo vsem, kako radi imamo svojo dolino.