Zbiranje prijav škode po toči
Na podlagi Sklepa o začetku zbiranja prijav škode po toči z dne 9. 10. 2023 Ministrstva za obrambo, Uprave za zaščito in reševanje Republike Slovenije, bomo v ponedeljek, 16. oktobra 2023, na novogoriški mestni občini začeli z zbiranjem prijav škode po toči na kmetijskih pridelkih. Naloga lokalne skupnosti je namreč zbiranje prijav škode in vnos v spletno aplikacijo Uprave za zaščito in reševanje Republike Slovenije.
Oškodovanci prijavijo škodo po toči po 10. maju 2023 na obrazcu številka 2, ki je objavljen na spletni strani Mestne občine Nova Gorica (rubrika Izpostavljeno), v tiskani obliki pa je oškodovancem na voljo na recepciji novogoriške mestne občine.
Prijavo škode lahko na izpolnjenem obrazcu pošljejo po pošti na naslov Mestna občina Nova Gorica, Trg Edvarda Kardelja 1, 5000 Nova Gorica ali jo oddajo osebno na istem naslovu v sprejemni pisarni (št. 12) v pritličju.
Upoštevali bomo vse prijave, ki bodo na Mestno občino Nova Gorica prispele do vključno 24. novembra 2023 do 12. ure.