Nastavitev zasebnosti

Naša spletna stran uporablja tehnologijo “piškotkov” (cookies), da lahko razločujemo med obiskovalci in izvajamo statistiko uporabe spletne strani. To nam omogoča sprotno izboljševanje delovanja strani. Uporabniki, ki ne dovolijo zapisa 'piškotka' naše strani v svoj računalnik, bodo ob pregledu spletne strani prikrajšani za nekatere od njenih funkcionalnosti (ogled videa, komentiranje preko Facebooka, ipd). Piškotki so majhne datoteke, ki jih sistem obiskane spletne strani zapiše na vaš računalnik. Tako vas sistem ob naslednjem obisku strani lahko prepozna.

Skok na vsebino strani

Sabotin – Park miru

DATUM OBJAVE 13. maj 2005
VIR Mestna občina Nova Gorica - Kabinet župana

SABOTIN – PARK MIRU

Projekt Sabotin – Park miru je bil prijavljen na razpis v okviru Programa pobude Skupnosti Interreg III A Slovenija – Italija 2000-2006. Gre za skupni projekt v okviru aktivnosti Čezmejno sodelovanje na področju turizma. Prijavitelj projekta v Sloveniji je Mestna občina Nova Gorica s partnerji (Občina Brda, PD Brda, PD Nova Gorica, Društvo soška fronta, TD Solkan, TZ Nova Gorica, RRA Severne Primorske, Goriški muzej, Fundacija poti miru v Posočju, UP Turistica, Zveza kulturnih društev Nova Gorica), v Italiji pa je prijavitelj Consorzio Gorizia e l'Isontino – Konzorcij Goriška in Soška, partner pa Kulturni dom Gorica.
Projekt je bil odobren in zanj bo MO Nova Gorica do konca leta 2007, ko je predviden zaključek vseh projektnih dejavnosti, prejela sredstva v višini 293.198,00 € (cca. 85% celotne vrednosti projekta), Konzorcij Goriška in Soška pa 20.000 €.
Cilj projekta je, da postane Sabotin simbol združevanja in premagovanja mej, pomembna rekreacijska in izletniška točka, skupaj z vsemi zanimivostmi pa ima tudi velike turistične potenciale. Območje Sabotina bo kot "Park miru" urejeno v celovit turistični produkt, ki bo namenjen sprva predvsem prebivalcem goriškega prostora z obeh strani meje in obiskovalcem tega območja. Sabotin tako lahko postane pomembna prepoznavna točka Goriške. Dogajanje na Sabotinu bo promocija za celotno območje, hkrati pa je to dobra priložnost za popestritev turistične dejavnosti.
V okviru projekta bodo oblikovani turistični paketi s pestro ponudbo in programi. Sprehod po kraški planoti se bo lahko izmenjeval z drugimi oblikami turizma, saj bodo gostje lahko uživali v sproščajočem potepanju po mestih in nakupovanjih oz. odkrivanju lepot in zanimivosti obmejnega območja.
V projektu bo razvita primerna rekreacijska infrastruktura (označene in urejene bodo pešpoti, kolesarke povezave, urejene kaverne in jarki prve svetovne vojne), ki bo Sabotinu dala pečat pomembnega rekreacijskega območja, hkrati pa bo omogočala obiskovalcem vpogled v zgodovinske in naravne zanimivosti območja. Razviti bodo tudi skupni turistični produkti, ki bodo Park miru povezovali s širšim območjem Soške fronte in serijo skupnih turističnih paketov, kar bo izboljšalo razpoznavnost skupnega čezmejnega goriškega območja. V projektu bodo za obiskovalce razviti informacijski centri in informacijske točke. S prireditvami bo poskrbljeno za širšo promocijo območja pri vseh 22 narodih, ki so se borili na Soški fronti ter za sožitje in sodelovanje na obeh straneh meje. Vse dejavnosti bo podprta s promocijo, ki bo usmerjena v ciljne skupine posameznih dejavnosti.

Predvidene so številne dejavnosti, ki so razporejene v šest faz:
Faza 1. Marketinška strategija in tržna raziskava (2005-2006)
• Z oblikovanjem analize možnosti razvoja Sabotina bomo zagotoviti, da bo območje izkoriščeno in primerno predstavljeno, hkrati pa želimo s to analizo preprečiti degradacijo in nenačrtovane posege v prostor.
• Izvedena bo tržna raziskava, ki bo zajela določen vzorec potencialnih potrošnikov, in pokazala kakšne so dejanske potrebe turistov. Turistični paketi se bodo tržili na podlagi marketinške študije, z uporabo vseh možnih medijev (zloženke, video posnetki, reklame v časopisih, na radiu in TV) ter s posebno predstavitvijo na lastni internetni strani.
• Pripravljene bodo marketinške usmeritve, od pozicioniranja, segmentacije, "targetinga" in diferenciacije, ki bodo dobra osnova za uspešno in učinkovito promocijo območja.

Faza 2. Ureditev rekreacijsko turistične infrastrukture (2005-2006)
• Čiščenje kavern in jarkov na vrhu Sabotina.
• Ureditev pešpoti in tematske poti : obnova, ureditev in označitev že obstoječih pešpoti ter ureditev tematske poti po vrhu grebena Sabotina do cerkvice Sv. Valentina
• Ureditev kolesarskih poti Brda-Sabotin-Brda, Solkan-Brda-Sabotin-Gorizia (I), pot proti St. Mavru na IT strani: trase bodo potekale po obstoječih poteh (državne in lokalne ceste) in bodo označene skladno s Pravilnikom o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah (UL RS, 46/2000) ter celostno podobo, ki se bo uporabila za celotno območje Sabotina.
• Ureditev parkirišč: parkirišče pod karavlo na vrhu Sabotina ter ob vznožju Sabotina nad kajakaškim centrom.
Faza 3. Skupni turistični produkt (2006-2007)
• Oblikovanje produkta Sabotin Park miru, ki bo združeval rekreacijske poti, kulturno-zgodovinsko dediščino, naravne vrednote ter prireditve.
• Oblikovanje produkta Fronte in meje, ki bo predstavil linijo celotne Soške fronte od Tolmina in Kobarida do izvira reke Piave.
• Oblikovanje produkta Kulinarika, katerega cilj je identifikacija značilnih jedi območja ter vključitev slednjih v gostinsko ponudbo na obeh straneh meje.
Faza 4. Informacijski centri, informacijske točke in izobraževanje (2005-2007)
• Ureditev informacijskih centrov in informacijskih točk.
V prostorih Vile Bartolomej (kjer bo tudi sedež Goriškega muzeja) ter v karavli na Sabotinu se bo uredilo informacijski center, predvidena pa je tudi vzpostavitev 20 informacijskih točk (hoteli, gostišča, TIC,…).
• Izobraževanje je namenjeno turističnim vodičem in ponudnikom gostinskih in ostalih turističnih storitev.
Faza 5. Organizacija prireditev (2005-2007)
• Prireditev Glasba ne pozna meja: organizacija mednarodne kulturne prireditve (leta 2007) na kateri se bo predstavilo 22 godb, ki bodo zastopale vse narode katerih predstavniki so se borili na Sabotinu in na Soški fronti
• Prireditev Valentinov poljub: vsakoletna prireditev namenjena srednješolcem iz Gorice in Nove Gorice (šport, glasba, kultura)
• Prireditev Okusi meje - Gusti di Frontiera: sejemska predstavitev kulinaričnih značilnosti območja
Faza 6. Promocija
Promocija zajema:
• oblikovanje celostne grafične podobe,
• izdelava spletne strani,
• izdelava karte območja z rekreacijsko - turistično infrastrukturo,
• priprava zloženk,
• oglaševanje prireditev, plakati, vabila…,
• udeležba na sejmih,
• marketinška študija (turistični paketi in produkti).

Rezultati, ki jih pričakujemo, so zagotovitev pestrejše turistične in gostinske ponudbe območja, okrepitev sodelovanja med sosednjima narodoma, vzpostavitev rekreacijskega območja za okoliško prebivalstvo, promocija in prepoznavnost Goriške, usmeritve za trajnostni razvoj območja, ohranitev naravnih vrednot in kulturno zgodovinskih zanimivosti in nenazadnje vključitev Sabotina v skupne turistične produkte regije.Pripravila:
Svetovalka za turizem
Matejka Ambrož