Prenovljen promocijski material vinske ceste spodnje Vipavske doline

Datum: 25.07.2003
Vir: Mestna občina Nova Gorica - Kabinet župana
Rubrika: Sporočilo za javnost

Projekt vinske ceste spodnje Vipavske doline poteka že od leta 1996 in v vseh letih je bilo na projektu veliko narejenega. Osnovni cilji projekta, ki jih zahteva tudi trg, so dvig kvalitete in širitev ponudbe, povezovanje članov in povečanje razpoznavnosti vipavskega vinorodnega okoliša. Veliko je bilo na teh področjih že narejenega, veliko dela pa bo potrebno še postoriti. Z izobraževanjem, svetovanjem in delavnicami se je dvignila kvaliteta ponudbe na dovolj visok nivo, da je promocija dosedanje ponudbe več kot upravičena. Tudi vrste ponudbe se iz leta v leto povečujejo. Tako so odprte prve nočitvene kapacitete, šotorišče in razne športne dejavnosti kot dopolnilne dejavnosti na kmetijah, pripravljajo pa se še nove dejavnosti, ki so v projektu podprte. Na včerajšnji redni županovi novinarski konferenci smo tako dve zloženki, ki sta skupno izšli v nakladi 40.000 izvodov, tudi predstavili.

"Že pred leti smo pripravili prvi obsežnejši promocijski material s celotno turistično ponudbo območja vinske ceste. Promocijski material pa smo v skladu s sodobnimi trendi posodobili in ga izdali v novi preobleki. Potrebe na sejmih, prireditvah in drugih promocijskih akcijah pa so pokazale , da je potrebno pripraviti tudi cenejšo izvedbo prvega dokaj obsežnega materiala. Zato smo v letu 2002 pričeli s pripravami in tiskom novega promocijskega materiala v obliki zloženke, ki jo v tem letu že uspešno uporabljamo," je na novinarski konerenci povedala Zdenka Kompare, svetovalka za kmetijstvo. Nov promocijski material je mogoče dobiti v Turistično informacijskem centru Nova Gorica in v ostalih turistično informativnih centrih po Sloveniji in na različnih tematskih sejmih.


< Nazaj na seznam