Prijava obratovalnega časa gostinskega obrata in kmetije

Obrazci

Vsa polja v obrazcu, razen elektronskega naslova in telefonske številke, so obvezna. Podatke o podaljšanem obratovalnem času izpolnite le v primeru, če potrebujete soglasje za obratovanje v podaljšanem obratovalnem času. Podatke o zunanjih enotah gostinskega obrata ali kmetije izpolnite le v primeru, če imate zunanjo enoto.

Vloge lahko oddate osebno v sprejemni pisarni Mestne občine Nova Gorica, ali po pošti, na naslov: Mestna občina Nova Gorica, Trg Edvarda Kardelja 1, 5000 Nova Gorica, ali po elektronski pošti, na elektronski naslov: .

Obrazec za prijavo obratovalnega časa gostinskega obrata in kmetije, docxDatoteka tipa docx odpira se v novem oknu

Obrazec za prijavo obratovalnega časa gostinskega obrata in kmetije, pdfDatoteka tipa pdf odpira se v novem oknu

Navodilo za oddajo vlog in plačilo upravne takse

Opis postopka

Vlagatelj, gostinec, prijavi razpored obratovalnega časa na predpisanem obrazcu, ki se v skladu z zakonodajo lahko potrdi ali zavrne z odločbo o določitvi obratovalnega časa.

Gostinec, ki posluje v podaljšanem obratovalnem času, mora vsako leto prijaviti obratovalni čas do 15. decembra za naslednje leto. Gostinec, ki posluje v rednem obratovalnem času, prijavlja le spremembe obratovalnega časa.

Zahtevanje priloge

/

Pravna podlaga

Stroški postopka

Za potrditev rednega in podaljšanega obratovalnega časa se upravna taksa po ZUT plača v višini 22,60 EUR (tarifna št. 1 in 3). V primeru elektronske oddaje vloge je potrebno plačati upravno takso v višini 18,10 EUR (tarifna št. 3).

Kontakt

Karmen Pellegrini - Višja svetovalka za gospodarski razvoj

  • T: 05 335 0136
  • E:
  • Soba: 37/III

Oddelek za gospodarstvo