Nastavitev zasebnosti

Naša spletna stran uporablja tehnologijo “piškotkov” (cookies), da lahko razločujemo med obiskovalci in izvajamo statistiko uporabe spletne strani. To nam omogoča sprotno izboljševanje delovanja strani. Uporabniki, ki ne dovolijo zapisa 'piškotka' naše strani v svoj računalnik, bodo ob pregledu spletne strani prikrajšani za nekatere od njenih funkcionalnosti (ogled videa, komentiranje preko Facebooka, ipd). Piškotki so majhne datoteke, ki jih sistem obiskane spletne strani zapiše na vaš računalnik. Tako vas sistem ob naslednjem obisku strani lahko prepozna.

Skok na vsebino strani

Delavnica o vlogi tržnega komuniciranja v socialnem podjetništvu

DATUM OBJAVE 15. april 2019
VIR Mestna občina Nova Gorica

V okviru projekta INNO-WISEs bo 17. maja med 10. in 15. uro v Ajdovščini potekala delavnica o vlogi blagovnih znamk in tržnem komuniciranju.

Delavnica je namenjena vodstvenemu in strokovnemu kadru subjektov socialne ekonomije iz celotne Slovenije. Priznana strokovnjaka s področja tržnega komuniciranja vam bosta prikazala, kako se soočiti s sodobnimi komunikacijskimi izzivi na poti k uspešnemu socialnemu podjetništvu. Z delom na praktičnih primerih boste pridobili veščine, s katerimi boste do vaših kupcev pristopili bolj prepričljivo. 

Delavnico organiziramo slovenski partnerji projekta INNO-WISEsInterreg Srednja Evropa, in sicer ŠENT, FUDŠ, MO Nova Gorica in ITC Murska Sobota.

Prijave na dogodek
Gregor Cotič, gregor.cotic@sent.siin Erika Zuodar, erika.zuodar@nova-gorica.si.

Program delavnice bo objavljen v začetku meseca maja.

Vabljeni na strokovno druženje, ki obenem ponuja priložnost za mreženje ob okušanju dobrot Vipavske doline.

Program:
Vloga tržnih znamk in tržno komuniciranje_delavnica_INNO-WISEs_17.5.2019.pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

Oddaja zahteve o ureditvi priponk na strani
Polja označeno s * so obvezna.
Želim da se priponke na tej spletni strani uredijo v skladu s zakonom o dostopnosti