Nastavitev zasebnosti

Naša spletna stran uporablja tehnologijo “piškotkov” (cookies), da lahko razločujemo med obiskovalci in izvajamo statistiko uporabe spletne strani. To nam omogoča sprotno izboljševanje delovanja strani. Uporabniki, ki ne dovolijo zapisa 'piškotka' naše strani v svoj računalnik, bodo ob pregledu spletne strani prikrajšani za nekatere od njenih funkcionalnosti (ogled videa, komentiranje preko Facebooka, ipd). Piškotki so majhne datoteke, ki jih sistem obiskane spletne strani zapiše na vaš računalnik. Tako vas sistem ob naslednjem obisku strani lahko prepozna.

Skok na vsebino strani

Gradnja brvi čez Sočo - Projekt Čezmejni park Isonzo–Soča Evropskega združenja za teritorialno sodelovanje

  • DATUM OBJAVE 13. maj 2022

  • STATUS PROJEKTA: Zaključeni projekti
  • PREDVIDEN ZAKLJUČEK: julij 2021
  • VREDNOST PROJEKTA: 1.400.000€
  • DELEŽ SOFINANCIRANJA: 1.400.000€ (EZTS GO)

Brv povezuje levi in desni breg Soče tik ob kajak centru z visečim mostom (pašarelo) in se navezuje na obstoječo kolesarsko stezo Solkan–Plave.

Mestna občina Nova Gorica je skupaj z občinama Gorica in Šempeter-Vrtojba ustanovila Evropsko združenje za teritorialno sodelovanje in pridobila 10 mio EU sredstev za različne aktivnosti. Del teh sredstev bo namenjen izgradnji kolesarske steze in brvi čez Sočo.

S tem projektom se bomo navezali na obstoječo državno kolesarsko stezo Solkan-Plave ter s tem logično in smiselno zaokrožili kolesarsko omrežje v goriški regiji. Za brv čez Sočo smo pridobili gradbeno dovoljenje in izdelali PZI dokumentacijo za kolesarski odsek do državne kolesarske steze Solkan-Plave.

 

Most čez SočoKolesarska pot

Cilj projekta je ohraniti in ovrednotiti naravno in kulturno dediščino čezmejnega območja ob reki Soči, da se poveča privlačnost območja za turizem in rekreacijo.

Kaj smo predvideli v projektu?
S projektom si prizadevamo okrepiti promocijo in prebivalcem izboljšati dostopnost čezmejnega območja občin Nova Gorica, Gorica in Šempeter-Vrtojba, po katerem teče reka Soča ter spodbujati trajnostno mobilnost. Namen projekta je tudi povečati privlačnost našega območja kot turistične destinacije.
V okviru projekta je predvidena izgradnja čezmejne mreže kolesarskih in peš poti, ki bodo oblikovale čezmejni urbani park. Z izgradnjo infrastrukture za rekreacijo pa bo območje pridobilo na privlačnosti kot turistična destinacija, z oblikovanjem ustrezno prepoznavne blagovne znamke pa bomo v komunikaciji lahko prestregli več obiskovalcev iz bolj oddaljenih krajev.
Do leta 2021 se bodo izvedla večja infrastrukturna dela, s katerimi se bo izboljšala uporabnost ozemlja ter se povečala njegova privlačnost za prebivalce in turiste.

KAKO NAPREDUJEMO?

DELA

1. sklop Infrastrukturna dela v rekreacijskem parku v Vrtojbi
Razpis je bil objavljen novembra 2018. 
Začetek del: do februarja 2019
Trajanje delovišča: 6 mesecev

2. sklop Brv čez Sočo pri Solkanu in povezovalna kolesarska steza do obstoječe kolesarske poti Solkan - Plave
Razpis bo objevljen v decembru 2018.
Začetek del: do februarja 2019
Trajanje gradbišča: 1 leto.

3. sklop Izgradnja kolesarske in peš poti ob meji - Trg Evrope
Javni razpis za izdelavo projektne dokumentacije bo objavljen v letu 2018
Odobritev projekta za izvedbo del: november 2019
Začetek del: april 2020
Zaključek del: december 2020

4. sklop. Izgradnja kolesarskih in peš poti ob Soči od ulice Scogli do Pevmskega parka in Stražišča ter diagonalno od Pevmskega parka do ulice San Gabriele (Škabrijelove ulice)
Javni razpis za idelavo projektne dokumentacije bo objavljen v letu 2018
Odobritev projekta za izvedbo del: november 2019
Začetek del: april 2020. Zaključek del: december 2020

Več o sklopih 

Strateški načrt za ovrednotenje Čezmejnega naravnega parka Isonzo — Soča

Projekt CTN Isonzo-Soča

Strateški načrt za ovrednotenje čezmejnega naravnega parka Isonzo-Soča zajema celovito analizo čezmejnega območja EZTS GO in opredeljuje njegove ključne turistične potenciale. Načrt predvideva povečanje števila obiskovalcev na našem območju s popestritvijo turistične ponudbe predvsem na področju kulinarike in kolesarjenja. Poleg tega predlaga, da bi se v prihodnosti ustvaril kolesarski Ring (prstan), ki ne bi bil le turistična atrakcija, temveč bi ga prebivalci uporabljali tudi kot "kolesarsko obvoznico" za vsakdanje premike. 
Strategija upošteva ekonomske, okoljske, infrastrukturne, transportne, kulturne, zgodovinske in družbene vidike, saj je bil načrt pripravljen na osnovi posvetovanj z vrsto različnih deležnikov na terenu - univerze, gostinski ponudniki, okoljevarstvena in kulturna društva, če navedemo le nekatere skupine.

Priprava strateškega načrta za ovrednotenje Čezmejnega naravnega parka Isonzo — Soča Poročilo A – Analize (37MB) Poročilo B - Predlog umestitve v prostor (16MB)